Ердоган відсудив у британської газети 25 000 фунтів

Ердоган відсудив у британської газети 25 000 фунтів
Лондонський суд виніс рішення на користь прем`єр-міністра Туреччини в судовому процесі, порушену за позовом Ердогана проти британської газети «Daily Telegraph» і зобов`язав видання виплатити йому компенсацію в розмірі 25 000 фунтів стерлінгів.

Як ухвалив британський суд, раніше опублікована в «Daily Telegraph» інформація про те, що турецький прем`єр-міністр отримав матеріальну допомогу від Ірану для «Партії справедливості і розвитку», є невірною.

Як повідомила пані Емма Едхем, адвокат Ердогана, подібні помилкові заяви можуть сильно підірвати репутацію прем`єр-міністра, оскільки прийняття матеріальної допомоги від іноземної держави є порушенням турецьких законів.

Сам Ердоган на суді не був присутній, його більше хвилює стан в Північній Африці, ніж екскурсії в Лондоні.
Редакція газети «Daily Telegraph» принесла турецькому прем`єр-міністру свої вибачення і публічно визнала, що дана інформація виявилася помилковою.
Увага, тільки СЬОГОДНІ!


Оцініть, будь ласка статтю
Всього голосів: 31